image  image
image image
image image
image  image
image  image
 
Navigáció
..::MENÜ::..
  Főoldal
  Cikkek
  Letöltések
  GyIK
  Fórum
  Linkek
  Galéria
  Keresés
  Blog
..::Tomb Raider::..
  Lara Croft életrajza!
  Tomb Raider Története...
  TR Megjelenés dátumok
  CD Anniversary-ja
  Grafikai változások
  PS3 Kupa
  Fan videók!
  Fan Arts!
..::Végigjátszások::..
  TR 1
  TR 2
  TR Angel of Darkness
  TR Anniversary
  TR Legend
Videóvégigjátszások
  TR1
  TR2
  TR3
  TR4
  TR5
  TRAOD
  TR7
  Anniversary
  TR8
..::Lara Comb::..
  Lara Comb
..::Paródiák::..
  Lara Copf (HUN)
  LOL Lara (HUN)
  Crazy Croft (ENG)
  Lara's Voiceovers (ENG)
  Animated Croft (ENG)
  It's Lara Croft, Bitch! (ENG)
  Crofty Crap (ENG)
  Bitch Raider (ENG)
  Retarded Raider (ENG)
  Random Raider (ENG)
  The Names Lara Croft, Hos! (ENG)
..::Bugok::..
  AOD
  Legend
  Underworld
..::Egyéb videok::..
  Rossz PC játékok
..::Bannerek::..
  Bannerek
Nyilvános szavazás
A nem regisztrált vendégek is írhassanak a fórumba?

Igen

Jó lenne

Nem Tudom

Nem

Blog
Ting
» Első posztom, és ...
Romulus
» All Tomb Raider é...
Romulus
» Újítások?
Romulus
» Fórum szabály
Romulus
» Fórum
Romulus
» Próba
Figyelem!
Figyelem! A regisztráció menete megváltozott! Ezentúl az oldalon nem lehet regisztrálni csak a fórumon! A regisztráció után amilyen gyorsan csak tudunk az oldalon létrehozunk neki egy felhasználót és az oldalon található dolgokat is elérheti! A regisztráció itt érhető el: Regisztrálok
TR 2

China

The Great Wall

A helikopter a Nagy Faltól nem messze "tesz ki". Ugorj a vízbe, majd a baloldali sziklára felmászva közelítsd meg a felső platformot. Lődd le a tigrist, majd a nyomvonal végén kapaszkodj fel a felső szintre. Néhány másodperc múlva egy újabb látogató érkezik, lődd le a második tigrist is. Nekifutásból ugorj át a túloldali kiszögelésre. Jobbra megtalálhatod az első bonusz-szobrot, a Kő Sárkányt. Fordulj vissza, majd két emeletet kapaszkodj fel. Ezek után nekifutásból pattanj fel a baloldali tömbre, innen csak egy ugrás az első őrtorony. A baloldali sarokban a padló egy csapóajtó, rajta keresztül egy medencébe érkezhetsz. Mássz ki a vízből, majd a lépcsőket követve ugorj át a szemközti kiszögelésre, hol egy kapcsolót találhatsz, mely a helységből kivezető ajtót működteti. A Nagy Fal tetejére érkeztél. lődd le az érkezésedre siető hollókat, majd a jobboldali résen át ugorj a vízbe. Odalent egy folyosót vehetsz észre, melynek a végén egy kulcs vár rád. Mássz ki a vízből, majd nyírd ki a tigrist. A térség bal oldalán, egy helyen felkapaszkodhatsz a falra - használd a kulcsot a második őrtoronyba kinyitásához. lődd le a pókokat, majd a létrán mássz fel az emeletre. Egy rozsdás kulcs a jutalmad, melyet a földszint bal sarkában lévő ajtó nyitásához használhatsz fel. Kövesd az utat a csontvázig, ahol néhány lőszert és egészségcsomagot találhatsz. Ja, ha pókot látsz, nyírd ki. A terem végén egy kőkocka állja utad, húzd ki, mire egy lejtős folyosó tárul eléd, mely egy medencébe vezet. Ugorj a vízbe, majd szlalomozz, el a repkedő pengék elől - a jobb oldal a biztonságosabb. Mássz ki a medencéből, majd indulj a folyosó irányába. Ne ijedj meg túlságosan, a padló leszakad, ami még a kisebb baj lenne, alatta karók állnak ki a földből, úgyhogy futás előre. Mentsd el a játékot, ugyanis ha áthaladtál az ajtón, be fog csapódni mögötted. Baloldalról két sziklagolyó fog feléd görögni, két választásod van: vagy megkísérted a szerencséd, s megpróbálod eltalálni, hány lépés kell ahhoz, hogy a két golyó közt elférj, vagy jobbra szaladsz, s a folyosó végén átugorva a karókat, folytatod utad. A lejtőt követően kapaszkodj fel a sziklára, majd futás előre, ugyanis a falak karókkal vannak kiverve, ráadásul össze is akarnak préselni. Jobbra egy folyosó van a falban. Kapaszkodj fel rá, majd végy egy nagy lélegzetet, s kezdj rohanni, mint az a bizonyos állat. Egy: a padló leszakad, kettő: alatta karók vannak, három: néhány helyen bokamagasságban gyilkos pengék szelik a levegőt, ezeket értelemszerűen ugord át. A folyosót követően egy kisebb terembe érkezel. Ne nagyon nézelődj, ugyanis a falak megindulnak, épp csak annyi időd van, hogy felvedd a földről a második bonusz-szobrot, a Jáde Sárkányt. Futás előre, a falak folyamatosan közelednek, ráadásnak a padló is leszakadozik. A folyosó végé egy szoba van, melyben már nem újdonság, hogy a falak össze akarnak nyomni, viszont az egyik sarokban a padló is leszakad. Ess át rajta... most fellélegezhetsz egy pillanatra. Egy barlang bejárathoz érkeztél, a barlangban két kör alakú penge gurul jobbra-balra, igyekezz nem alattuk befejezni a játékot. Egy újabb barlangba jutsz, ahol először is lődd szét a szemtelen pókokat, majd a drótkötélpálya alatt nézz egy kicsit körül: ott lesz a harmadik szobor, az Arany Sárkány. Ereszkedj le a szikláról, majd ugorj jobbra, és araszolj függve mindaddig, míg fel nem tudsz kapaszkodni a résbe. Út közben vedd fel a fényrudakat, majd a létrán át ereszkedj a kanyon mélyére. Odalenn egy barátságtalan Tyrannosaurus Rexbe botolhatsz, remélem lesz annyi lőszered, hogy végezz velük... Ha kimúlt, átvághatsz a kanyonon, ahonnan egy sötét ösvény vezet az Arany Sárkányhoz. Ez után vissza kell jutnod a kanyon tetejére, ahol egy újabb őshüllő akar majd eltántorítani célodtól. A tetőről a drótkötélpályán átérkezhetsz a pálya végére, búcsúzóul lődd le a tigrist, majd menj az ajtóhoz... Ekkor egy kis közjáték következik: egy fickó ugrik eléd, bla-bla-bla, a lényeg az, hogy meghal. Küldetésed célja itt van az ajtó mögött, de hogy kinyithasd, be kell járnod a fél világot... kezd, mondjuk Olaszországban...

Venice

Venice

Egy zsákutcába érkezel. Menj a térre, majd lődd le az eléd, siető dobermannt, és az emeleten lévő manust. Jobbra van egy kijárat, a végén egy kutya és egy fickó. Ha végeztél velük, ugorj a vízbe, s az ajtó alatt ússz be a garázsba. Igen, egy motorcsónak vár rád, már most is tehetsz vele egy pár kört, használni majd csak akkor tudod, ha kinyitod a garázst, de ez odébb van. A falon van egy kapcsoló és egy kulcslyuk. A kapcsoló egy ajtót nyit ki valahol máshol. Ússz vissza az előző pozíciódra, majd szaladj be a házikóba. A kapcsoló a feletted lévő csapóajtót nyitja, a létrán mássz fel a következő emeletre, majd az ott lévő kapcsolóval zárd be a csapóajtót, s ezzel egy időben nyisd meg a következőt. Mássz fel a létrán, lődd ki az ablakot, mire egy kisebb folyosóra érkezel. lődd ki a másik ablakot is, majd ugorj ki rajta, egyenesen a napernyőre. Egy kis ugrálás után a már lelőtt emeleti fickóhoz érkezel, akinél egy kulcsot találhatsz. Menj vissza a folyosóra, fordulj jobbra, lődd le a dobermannt, majd kövesd az utat egészen a kapcsolóig, mely egy ajtót nyit ki a pálya sarkában. Menj vissza abba a szobába, ahonnan a legutolsó kutya fogadott, lődd ki az ablakot, majd nekifutásból ugorj a csatornán keresztül a napernyőre. Napernyőről napernyőre ugrálva érkezhetsz el a nemrég kinyitott ajtóhoz, ahol a csatornaajtó kapcsolóját találod. Ugorj a vízbe, menj a garázsba, nyisd ki az ajtót a kulccsal, majd ússz ki, és lődd le a manust. Menj vissza a csónakhoz, ülj bele, és hajts ki a csatornaajtón. Jobbra a csatornában egy mellékjáratot fedezhetsz fel, végén az első szoborral, a Kő Sárkánnyal. Menj jobbra, majd balra mindaddig, míg vissza nem találsz a csónakhoz. Útközben persze irtsd a patkányokat... Menj tovább a csónakkal, míg egy vízeséshez érsz. Szállj ki belőle, s a medence alján felfedezheted a következő szobrot, az Arany Sárkányt. Folytasd az utad, mire egy terembe érkezel, melyben egy csomó oszlopot láthatsz. Balra egy házikófélét találhatsz. Szállj ki a csónakból, lődd le a patkányt, majd az ablakon át menj a szobába. Egy fickó vár, öld meg. A csónakot vezesd a nagy fémajtóhoz, majd menj vissza a szobába, s a kapcsolóval emeld meg a vízszintet, így a csónak átmegy a következő szekcióba. Hagyd el a szobát, mássz fel a létrán, és ugorj a vízbe. Egy kapcsolót találsz, ezzel nyisd meg a kijáratot, majd hagyd el a csatornát. Kerüld el az ellenséges tüzet, s hajts neki egyenesen a baloldalon úszkáló gondoláknak, mire azok összetörnek, s elsüllyednek. Szállj ki a csónakból a dobozokhoz, majd ugorj át a napernyőre, melyről csak egy ugrás egy összekötő híd. Egy kutya és egy fickó tartózkodik rajta. Öld meg őket, figyelj előre, egy emelettel lejjebb egy másik motorcsónakot láthatsz, mellette egy géppisztolyos mókust. Végezz vele. Jobbra egy kisebb teret találhatsz, amit egy őr véd. Nyírd ki őt is, vedd fel az acélkulcsot, ami marad utána. Egyből vedd is hasznát, nyisd ki a térből nyíló ajtót. Menj be a szobába, ugorj le a lyukba, majd a kapcsolóval nyiss ki egy rácsot valahol. Mássz ki a lyukból, s fuss vissza az első motorcsónakhoz, mellyel a gondolákat törted össze. Ha előre haladsz tovább, felfedezheted a kijáratot, de előtte a vízben aknák vannak. Hajts feléjük ezerrel, majd az utolsó előtti pillanatban hagyd el a csónakot. Ha sikerült megtisztítanod a kijárat előtti részt, ugorj a másik csónakba. Ahol megérkeztél, és balra fordultál, ott most menj egyenesen tovább, tehát ha úgy vesszük, válaszd a jobboldali elágazást. Egy rosszfiú lövöldöz rád, nyírd ki. Hajts egészen a teregetett ruhákig, majd válaszd a keskenyebb, baloldali járatot. Előbb-utóbb felfedezhetsz két gondolát, törd őket össze. Mássz ki a csónakból, mire az ajtó mögül egy fickó jön elő. Öld meg, gyújts fény-rudat, majd menj a szobába. Találsz valahol egy kapcsolót, mely egy ajtó nyitását eredményezi. Mielőtt beszállnál a csónakba, nézz fel: egy ablakot találsz, melyen át vezet az út a harmadik szoborig, a Jáde Sárkányig. Vissza a csónakba, s hajts az ajtóig, melyet nem rég nyitottál ki. Menj be a szobába, mire az ajtó becsukódik mögötted. Vedd fel a vízből a vaskulcsot, mássz fel a létrán, lődd le a dobermannt és gazdáját, majd használd a kapcsolót. A csónakhoz vezető úton egy fickóba, botolhatsz, öld meg... Vissza a csónakba, majd hajts oda, ahol találtad, a kijárat mellé. A kulccsal nyisd ki az ajtót, lődd le mókust, ezek után az ablaknál lévő kapcsolóval nyiss ki egy másik rácsot. Futás a csónakhoz, majd menj vissza az előző helyszínhez, oda, ahol megszerezted a vaskulcsot. Egy ajtó vár rád hívogatóan, hajts át rajta. A játék egyik legnehezebb része következik, érdemes menteni. A szobából egy rámpa vezet ki, a falon egy kapcsolót találsz. Amikor megnyomod a kapcsolót, kinyílik a kijárat. Még nem kell sietni. Ugorj a csónakba. Mikor elhagyod a rámpát, tizenkét harangszónyi idd, van ahhoz, hogy a kijárathoz érj, mely a következő pályára vezet...

Bartoli's Hideout

Hagyd el a csónakot a dokknál, lődd le a patkányokat. Menj balra, majd végezz a munkással, ugorj fel, nyírd ki a patkányokat, és aktivizáld a kapcsolót. Ha sikerült a főbejáratot kinyitni, útközben öld meg az emeleten lesben álló mókust. A bejáraton keresztül két fickót kell kinyírni, az egyik a földszinten, a másik az emeleten van. lődd ki ablakot, majd végezz a dobermannokkal. A sötétben egy folyosó van, melyben négy kardos szobor vár. Ha túl közel mész hozzájuk, kardjukkal alaposan megnyirbálnak. Sajnos viszont rajtuk át vezet az út egy kapcsolóig. Vigasztaljon a tudat, hogy visszafele már nem bántanak... csak az utolsó... A kapcsoló a csatorna másik végén lévő ajtót nyitja. A főteremben találsz egy, lejtős kőkockát. Hátra szaltóval ugorj rá, majd egyből ugorj előre, s kapaszkodj meg az emeletben. Told félre az utadban álló kockát, majd nekifutásból ugorj át a szemben lévő szintre, ahol nemrégiben egy ellenfeled tartózkodott. Az első alkalom, hogy sziklamászó tulajdonságod használhatod, mássz el egészen az ablakig. Ha már lelőtted az erkélyen lévő mókust, akkor fordulj balra, majd nekifutásból ugorj át a napernyőre. Mielőtt lecsúsznál róla, kapaszkodj meg, s oldalazz el a végéig. Húzd fel magad (nem átvitt értelemben, természetesen), majd ugorj egy hátra szaltót. Ha minden jól megy, egy másik erkélyen landolsz. Innen nekifutásból egy másik falkiszögelésre, onnan a szemközti napernyőre kell ugranod. Ha lenézel, a nyitott kaput láthatod, próbálj meg nem mellé ugrani... Odabent két dobermann vár, az emeleten pedig egy géppisztolyos munkás. Menj be abba a szobába, ahonnan ellenfeled jött ki. Az egyik sarokban találsz majd egy rejtett kapcsolót. Lődd ki az ablakot, nyírd ki a munkást, aki egyebek közt az első szobrot is elhajítja, a Kő Sárkányt. Menj vissza a szobába, ahol kilőtted az ablakot. Az ablak környékén két munkás és egy dobermann vár. Hehe... Ha végeztél velük, keresd meg a szoba egyetlen berendezési tárgyát, a tűzhelyet. Bent találsz egy kockát, amit kétszer megtolva egy rejtett folyosót találhatsz. Öld meg a patkányokat, majd a pengék elől ugorj a vízbe. Mássz ki biztonságos távolban, majd fordulj a lángokkal teli folyosó felé. Igen, rajta keresztül vezet tovább az út. Ügyes ugrálással át lehet rajta haladni (ha meggyulladsz, ugorj a vízbe), végül egy szobához érsz, ahol egy kutya és gazdija vár. Öld meg őket, majd ugorj a legalacsonyabban lévő csillárra. Nekifutásból ugorj jobbra, ahol egy kapcsolót találsz, mely a tűzhely mögötti rejtekajtót nyitja ki. Vissza a csillárra, nekifutásból ugorj a középsőre, majd a legfelső csillárra, ahonnan egy jól kiszámított ugrás vezet jobbra, egy másik kapcsolóhoz, ami egy fali rejtekajtót fed fel, benne a Könyvtár Kulcsával. Vissza a csillárra, ahonnan gyerekjáték a gerendázathoz ugrani. lődd le a patkányokat, menj jobbra, míg el nem érsz a főgerendához. Ha lenézel, egy munkást vehetsz észre, próbálj megszabadulni tőle. Ugorj jobbra, kapaszkodj meg, majd addig araszol, míg fel nem tudod magad húzni. A gerendázat másik oldalán egy kapcsolót találsz, mely működésbe hozza a csillárok mozgatómechanizmusát, így megfordul az egész sor, amelyik a legalacsonyabban volt, az lesz most a legmagasabban. Ugorj rá, majd menj a legalacsonyabbhoz, ahonnan most már nekifutásból elérhetsz a rejtett fal odúba. Vedd fel a kulcsot, majd ugorj vissza a csillárra. A tűzhely mögötti ajtó egyenesen a vízbe vezet. Aktivizáld a víz alatti kapcsolót, majd ússz át az ajtón. Itt egy kissé sötét lesz, ráadásul a levegővel is takarékoskodni kell. Jobbra egy kisebb átjárót találsz, a végén a második szobrot, az Arany Sárkányt. A legközelebbi kapcsoló egy csapóajtót nyit, ahol végre levegőt vehetsz. Ne mássz ki, nincs semmi értelme, inkább ússz vissza a könyvtárhoz. Nyisd ki a kulccsal, majd lődd le az eléd, siető munkást. A nagy ajtón át egy szobába érkezel, ahol felmászhatsz a könyvespolcokra. Néhány patkány kinyírása után találhatsz egy kapcsolót, mely a főteremből egy másik ajtót nyit. Menj át rajta, öld meg az őröket, majd mássz fel a könyvespolcokra, lődd ki az ablakot. A párkányon ugorj hátra, miközben megkapaszkodsz, szép lassan ereszkedj le, majd a lejtő végén ugorj egy hátraszaltót a mögötted lévő párkányra. Nekifutásból ugorj a szemközti tetőre, majd onnan balra, a kőfalra. Menj balra, egészen a fal végéig, majd nekifutásból ugorj a csatornán át, szemközti épület tetejére. Húzd fel magad, majd a kémények magasságában egy fali lyukat vehetsz észre. Ugorj át, majd araszolj mindaddig, míg fel nem tudod húzni magad. Odabent találsz némi lőszert. Távozz a lyukból, az épület járdájára, majd lődd le a bejárat előtt lévő őrt. A szobában egy detonátor-kulcsot találhatsz. Hagy el a szobát, s vedd irányba a szemközti ajtót, a csatorna túloldalán. Az ajtó automatikusan kinyílik, felfedve a mögötte várakozó őrt. Végezz vele, majd menj vissza a könyvtár főtermébe. Az utolsó ajtót egy kapcsoló nyitja. Mögötte két fegyveres tartózkodik, ne felejtsd el megölni őket. Balra hagyd el a szobát, ússz egyet a csatorna vízében. Balra mássz fel, megtalálod a detonátort, de még ne robbantsd fel, hanem kövesd az utat az építményig, ahol a szobában a harmadik szobrot találhatod, a Jáde Sárkányt. Vissza a detonátorhoz, amit a kulccsal aktivizálhatsz. Nagy, bumm, mire az előbbi építményből csak romok maradnak. Néhány fegyveres túléli, gondoskodj róluk, majd a romok közt kapaszkodj fel a tetőre, ahonnan egy sötét folyosó vezet az Operaházba.

The Opera House

A pálya egy kis tűzharccal kezdődik, érdemes győztesen kikerülni belőle. Ugorj a vízbe, ússz balra, majd mássz fel a létrán egészen a kis kiszögelésig. Menj ki a szélére, szemben a csatornával, ugorj előre, és kapaszkodj meg, s húzd fel magad a legfelső szintre. A kapcsoló a tető egy ajtaját nyitja meg. Mássz fel a létrán, míg el nem érsz egy újabb kiszögelést, majd nekifutásból ugorj át a szemben lévő erkélyszerűségre. Ismét egy nekifutásos ugrás, mire egy olyan platformra érkezel, ami felett egy lengő fadoboz, nehezíti meg életed. Kerüld ki, ugyanis jóval erősebb nálad, s komolyan veszélyeztetheti egészséged. Nekifutásból ugorj tovább a kis kiszögelésre, majd ismét nekifutásból ugorj át a csatornán, be a nyitott tetőajtót. Egy munkás állja utad, halála után felveheted a kulcsot. Szaladj fel a lépcsőn, majd öld meg az őrt, aki ajtó előtt van. Menj vissza a lengődobozos kiszögelésre, onnan a baloldali kis építménybe kell bejutnod. A padlón üvegcserepek vannak, amik olyanok, mint az első rész karói, ha közéjük sétálsz (ne fuss!), akkor nem bántanak, ellenkező esetben az életeddel fizethetsz a próbálkozásért. Menj át a szobán, mássz fel a létrán, majd a kulcs segítségével nyisd ki az ajtót. A következő rész elég advanced, érdemes menteni előtte. Egy instabil tetőre érkezel, mely hajlamos leszakadni, úgyhogy csak óvatosan. A párkányon menj arra a részre, ahol az első három tetőrész átfedésbe kerül. Ugorj át a tetőre, majd a harmadik részt követően ugord át a lyukat, fuss a tetőrészleten, majd nekifutásból ugorj a másik párkányra. Vedd elő a fegyvert, és készülj fel a harcra. A folyosó végén lődd le az őröket és kutyáikat, majd mássz le a párkányról. Az operaház tetejére, a kupolára érsz. Balra találsz még lőnivalót, majd fordítsd figyelmed a bal sarokban lévő párkányra, ahol egy lengődoboz van. Az operaház tetejéről ugorj át a párkányra, oldalazz el balra, ahol a doboz már nem tehet kárt benned. Ugorj le, majd aktivizáld a kapcsolót, mely az operaház tetején egy rejtekajtót nyit. Menj a lyukhoz, öld meg az ellenfeleket, majd a terem baloldali kapcsolójával nyisd ki a rácsos kaput. Mássz le a létrán, majd szaladj le a lejtőn. Egy kőgolyó fog követni, próbáld meg kikerülni. Balra egy rés van a falon. Ugorj fel rá, üdvözöllek az operaházban. Ugorj le, majd öld meg az ort. Vigyázz a magasban lengedező homokzsákokra, képesek rád esni, ha túl közel mész hozzájuk. Nyírd ki a közelben lévő dobermannt és a gazdáját, majd a baloldali folyosót felkeresve találsz még két kutyát, akiket a kutya-menyországba segíthetsz. Egy kapcsoló van az egyik falon, de egy létfontosságú alkatrész hiányzik belőle. Majd később foglalkozol vele. A felső részen egy nyitott ajtót találhatsz, később a földön egy lyukat vehetsz észre. Nekifutásból ugorj előre, kapd el a kiszögelést. Öld meg a két dobermannt és a fegyverest, majd ereszkedj le egy emelettel lejjebb. Két fegyveres vár rád, nyírd ki őket, majd mássz fel a fal közelében álló dobozra. Ugorj és húzd fel magad a folyosóra. A törésen át a függönyös részre érkezhetsz. Ugorj előre, kapaszkodj fel az emeletre, majd lődd le a fegyverest. Menj vissza a földszintre, s a hátsó falnál csalogasd elő a kőgolyókat, s igyekezz nem alattuk végezni. Ugorj a vízbe, mássz ki a színpadnál, mire két fegyveres és egy kutya szalad eléd. Öld meg őket, majd keresd meg a falon a kapcsolót, mely a térség túloldalán lévő ajtót nyitja. Menj át az ajtón, s nyírj ki néhány rosszfiút. Ugorj előre, s húzd fel magad a magasabban lévő szintre. Sétálj át az üvegcserepeken, majd nekifutásból ugorj át balra, a fal töréséhez. Araszolj el balra mindaddig, míg fel nem kapaszkodhatsz, ezt követően a kapcsolóval ereszd le a híd másik részét, majd ugorj vissza a hídra. Balra egy kiszögelést találsz, ugorj át rá, majd nekifutásból ugorj a magasabb platformra. Öld meg a patkányt, s szaladj tovább, de figyelj, a lengő homokzsákokra. Egy kiszögeléshez érsz, mely a színpad felett van. Állj a szélére, majd hátra szaltóval ugorj a padlón lévő lyukba. Egy vízzel teli medencébe érsz, fordulj balra, majd a bal falat követve keresd meg a kapcsolót. A bejárattól jobbra megtalálhatod az első szobrot, a Kő Sárkányt. Ússz vissza a kiszögeléshez, s keresd meg a kapcsolót, mely a mögötted lévő ajtót nyitja. Rövid úszkálást követően jobbra megtalálhatod az elveszett alkatrészt, mely az Operaház bal oldalán lévő liftet működteti. Menj vissza oda, majd az alkatrésszel lehelj életet a liftbe, és engedd elmenni. Mikor lement egy emeletet, a liftaknában lévő létrán át egy rejtett szobát fedezhetsz fel, tele üvegszilánkkal... és a második szoborral, az Arany Sárkánnyal. Menj vissza a lift irányítópaneljéhez, s hívd vissza. Aktivizáld még egyszer, s szállj bele. Mikor kinyílik a liftajtó, két fegyveres fog rád rontani. A kapcsolóval küld a liftet vissza, mire alatta egy vízzel ellepett lejárót fedezhetsz fel, benne balra egy áramkör-panelt vehetsz magadhoz. Ússz vissza, fordulj balra, majd próbálkozz a másik liftaknával, melynek a rácsát a mellette lévő kapcsolóval nyithatod meg. Mássz fel, lődd le a patkányt, ugorj a szemközti platformra, fordulj meg, s ugorj át a felsőbb emeletre. Öld meg a fegyverest, a patkányt és a dobermannt. Folytasd az utad addig, míg egy ablakhoz nem érsz. lődd be, majd ugorj a mögötte lévő szobába. A falon lévő kapcsolóval nyithatod ki az ajtót. Most érdemes menteni. Szaladj a folyosóba, majd a lejtő alján az utolsó pillanatban ugorj előre, mielőtt a propeller lapátjai felaprítanának. A platformon találsz egy kulcsot. Ugorj előre, majd a lejtő alján ugorj ismét előre. A légcsatorna végén állj a lyuk szélére, majd hátra szaltóval ugorj a propeller elé. Lépj előre, majd újabb hátra szaltóval ugorj a második emeletre, lépés előre, majd egy utolsó hátra szaltó a harmadik emeletre. Ha felnézel, egy sötét folyosót láthatsz. Ugorj előre, s kapaszkodj meg. A folyosó végén van a harmadik szobor, a Jáde Sárkány. Egyébként óvatosan a futkosással, ugyanis a szobor mögött egy propeller csak arra vár, hogy túl közel merészkedj hozzá... Ereszkedj le a hallba, majd keresd meg a mozgatható faládát. Húzd ki, mögötte egy kapcsolót találsz, mely nem messze egy ajtót nyit ki. Húzd a ládát az öltöző ablaka alá, majd kapaszkodj fel rá. lődd ki az ablakot, majd a bent lévő ládát told rá az előző ládára. Ez kellőképpen magas terület ahhoz, hogy a tetőablakot elérd róla. Öld meg az őrt, Aztán futás a liftaknához, kapaszkodj fel a legfelső szintre, majd a páholyok előtt fuss a kulcslyukig, amibe a légcsatornánál talált kulcs pont jó. Az ajtó mögött egy létrát találhatsz, mely előbb-utóbb arra a helyre vezet, ahol az Operaház tetőajtaját kinyitottad. Az áramkört illeszd a két kapcsoló között lévő táblára, ami felhúzza a színpadról a tűzfüggönyt. Menj vissza a színpadhoz, öld meg a kutyákat és a fegyvereseket. A falon az ajtó egy ládákkal teli terembe vezet. A szoba közepe-táján az egyik mozgatható. Húzd meg kétszer, mögötte egy kapcsolót találsz. Öld meg az őröket, majd a dobozokra felmászva keresd meg a falba vágott lyukat. Lent van egy fegyveres, nyugodtan lelőheted, de vigyázz a feletted imbolygó homokzsákra, nehogy rád essen. Ugorj előre, kapaszkodj fel, mire találsz egy kapcsolót, mely egy ajtó nyitását szolgálja. Az ajtó mögött egy terem található, egy csomó lengő ládával. Ugorj le, öld meg Bartolit, és a segítségére siető fegyvereseket, majd az előszaladó dobermannokat. Ha végeztél mindenkivel, vissza kell menned az előző szobák egyikéhez, ahol megtalálod a kapcsolót, mely nyitja a végső kijáratot. Mássz vissza a terembe, ahol Bartolival végeztél, majd fuss a bal sarokba, ahol már vár egy repülőgép...

The Platform - Offshore Rig

A repülőgépes közjátékot követve Larát láthatod, mint épp magához tér a cellájában. Ez még a kisebb baj, a nagyobb az, hogy minden fegyverét elvették úgyhogy első feladatod, ezek visszaszerezése. A szobában néhány faláda van, ezek tologatásával hozzáférsz egy kapcsolóhoz, mely nyitja a szobából kivezető utat. Megszólal egy vészjelző, s két fegyveres férfi rohan elő. Próbálj úgy helyezkedni, hogy az egyik lelője a másikat, majd szaladj el mellette. Rohanj be a baloldali folyosót követő szobába, s ha kis szerencséd van, jó-képességű ellenfeled kilövi helyetted az ablakot. Szaladj át rajta, majd indulj jobbra. Egy kapcsolót találsz, mely a repülőgép tetején, egy csapóajtó kinyitására szolgál. Ússz a gép alá, mire találnod kell a környéken még egy kapcsolót, mely leállítja a repcsi motorját. Ha megvan, mássz ki a vízből, menj a felső platformra, majd ugorj a gép leszállótalpára. onnan egy pár lépés a tetőajtó. Mássz be, egy kis keresgélés után rálelhetsz elveszett pisztolyodra. Menj vissza, s törleszd az adósságod a fickónak, majd vedd fel az általa elhajított Sárga Kártyát. Menj vissza a törött ablakú szobába, majd odakint fordulj balra. A víz alatt, néhány kanyart követően rálelhetsz az első szoborra, a Jáde Sárkányra, mely a propeller mögött tanyázik. Ússz vissza a felszínre, majd keresd fel ismét a törött ablaküvegű szobát, melynek egyik falán hívogatóan kacsintgat a Sárga Zár. Az ajtó a kártyával nyitható. A folyosón egy kapcsolót pillanthatsz meg, ezzel kikapcsolhatod a szirénát. Végre... Szaladj fel a lépcsőkön, majd jobbra, a kerékzárral ellátott ajtóhoz. Nyisd ki. Öld meg a munkást, majd menj a másik szobába, s ott is lőj le mindenkit. A következő ajtó is kerékzárral van felszerelve. Nyisd ki, s irts ki mindenkit, aki él és mozog. Ha végeztél az őrrel, felveheted az első köteg szigonyt, mellyel a víz alatt is harcolhatsz. A bunkerben középen valahol, megtalálod a szigonypuskát is. Menj vissza a bunker bejáratához, majd a kapcsolóval nyisd ki a szemközti, jobb felső részben lévő ajtót. Nekifutásból ugorj oda, húzd fel magad, majd folytasd az utad a folyosón át. Csússz le háttal a lejtőn, majd a végén kapaszkodj meg. A létrán ereszkedj le a padlóra. Az első faládát húzd meg balra, majd a másodikat told be. Ha minden igaz, már át tudsz ugrani a lángoló padló felett, hogy elkapd a létrát. Mássz fel rajta a tetejéig, és jobbra távozz róla. Öld meg a fegyverest, majd vedd fel a Vörös Kártyát, amit elejtett. A létra segítségével megtalálhatod a második szobrot, a Kő Sárkányt. Szaladj fel a lépcsőkön, ezt követően fuss a vizes szobába, ahol nem rég voltál. (ott vagy, ahol a vészjelzőt kikapcsoltad...) lődd le az őrt és kutyáját, majd keresd meg a Vörös Zárat az egyik falon. A kártyával nyisd ki, s óvatosan haladj előre. Mindenféle guruló hordók alatt végezheted, ha nem vagy elővigyázatos... A mögötted feltűnő munkást nyírd ki, majd jobbra találsz egy kijáratot, ahonnan mindenféle lőszert vehetsz magadhoz. Menj vissza a bejárat környékére, told meg faládát, menj a másik oldalához, és húzd meg egyszer. Így hozzáférhetsz a másik ládához, aminek a tetejéről elérheted a fali nyílást. Öld meg az őrt, majd menj a falhoz, amin a Zöld Zár található. Találsz ott egy kapcsolót és egy csapóajtót is. A kapcsoló az előző teremben lévő egyik medencét tölti fel vízzel. Ússz át rajta a túloldalra, majd keresd meg a fal és a csövek közti résben megbúvó kapcsolót, ami az előző szobában lévő csapóajtót nyitja. Ereszkedj le a mélybe, menj a folyosó végére, mire egy hatalmas terem felső részén elhelyezkedő erkélyen találhatod magad. Ha lenézel, és szerencséd van, megpillanthatsz egy búvárt... lődd le. Ereszkedj le a vízbe, végezz a többi búvárral, majd ússz ahhoz az oszlophoz, ahol fel tudsz kapaszkodni. A búvárokkal itt a szárazföldön bármelyik fegyverrel végezhetsz. A legközelebbi oszlop egyik felén egy létra van. Ugorj át oda, öld meg az alkalmatlankodókat, s vedd fel az oszlop egyik felén, csücsülő harmadik szobrot, az Arany Sárkányt. Mássz fel a létrán, majd kövesd az acélpadló vonalát. Néhány nekifutásos ugrás, és munkás megölése után egy kicsit megpihenhetsz. A falba vágott és üvegfallal védett odúban megtalálod a Zöld Kártyát. Visszafele az úton figyelj felfele, egy folyosót találsz, igyekezz felkapaszkodni oda. Futás vissza a Zöld Záras szobába. Ja? Egy-két munkás fogja utad állni... ne hagyd őket életben. Ugorj a medencébe, ússz át a fal-menti kapcsolóhoz, majd aktivizálva azt, vezesd át a vizet a másik medencébe. Ugorj bele a vízbe, majd a szemközti falon lévő résen ússz be, és kövesd a folyosót, mely a következő próbatétel helyszínére vezet...

The Diving Area - The Deep

Ugorj a kiszögelésről a létrára, majd nyomd meg a falon lévő gombot, ami leállítja a turbina propellerjeit, mögötte néhány gránátot találhatsz. Az átjáró közelében egy kapcsoló szolgál az ajtó nyitására. A hallban számíts két fegyveres és egy dobermann társaságára, balról fognak érkezni. Ugorj a medence közepén lévő oszlopra, de vigyázz, hogy a lengő kampók, ne találjanak el. A medence túloldalán két őrrel kell megbirkóznod, mire egy újabb medencéhez érsz, melynek alján sav, vagy valami hasonlóan mérgező vacak, van. A lejtő ereszkedj le, félúton egy fali bemélyedést találhatsz, benne az első szobor, a Kő Sárkány. Mássz ki, majd a lejtő aljáról lendülj át a szemközti rámpára. Igen nehéz feladat, ugyanis nagyon ki kell számolni az utolsó pillanatot. Mássz fel a létrán, majd háttal ugorj a lyukba. Egy lejtőre érkezel, aminek a végét elkaphatod. Ereszkedj le a hídra, nyírd ki az őrt, majd fordulj balra. Az alattad, elterülő medencében a bal falon egy mélyedést, vehetsz észre, benne lapul a Kék Kártya. Szerezd meg, ez után a baloldali lépcsőkön át tedd meg még egyszer a pár sorral feljebb leírt utat. Tehát. Kapaszkodj meg a lejtőn, ereszkedj a hídra, most viszont fordulj jobbra, ahol megtalálod a kártyához tartozó Kék Zárat. Az új teremben négy dobermannal és egy lángszórós férfivel kell szembenézned. A teremből négy kijárat van, kettőn kerekes zár található, egyikből az út felfele, a másikból lefele vezet. Szaladj le a lépcsőkön, öld meg a munkást. Ha eltolod a faládát, vethetsz egy pillantást a zárra, melyből egy áramkör hiányzik, valamint a medence túloldalán lévő Vörös Kártyára, melyet jelen pillanatban a felette működő körfűrész véd. Ugorj a vízbe, nyírd ki a búvárt, ússz a felszínre, végy egy nagy levegőt, majd vedd célba nemrég még a békaember által védett folyosót. Két kapcsolót találsz a folyosón, aktivizálásuk után egy rakás jobbkanyart követően visszatérhetsz a medencébe. Nem messze egy ajtó kinyílt, vedd szemügyre. Három fickót találhatsz, akik egy épp felszálló helikopter védelmét biztosították. Ha végeztél velük, szaladj át a termen, mire egy kisebb szobára lelhetsz, melyből egy folyosó vezet el, benne lángoló padlóelemek. A baloldali kapcsolót aktivizálva egy kis időre kikapcsolhatod a lángokat, a folyosó végén az elveszett áramkör-panel vár rád. A jobboldali kapcsoló a csapóajtó kinyitására szolgál, mögötte némi lőszert találhatsz. Szaladj vissza abba a szobába, hol hasznát veheted az áramkör-panelnek, s nyisd ki vele az ajtót. Kövesd az utat lefele a rámpán, öld meg a munkást, aki a medence túloldalán tevékenykedik. Balról egy lángszórós mókus lép elő, ha meggyújt, használd a medence vizét, hogy eloltsd magad. Jobbra, a narancssárga tartályok mellett a falon egy rejtett padlólap-kapcsolót vehetsz észre. Odabent egy másik kapcsoló vár, mely kinyitja a medence alján lévő csapóajtót, így hozzáférsz a második szoborhoz, a Jáde Sárkányhoz. Mássz ki a vízből és vedd fel a búvártartályok előtt heverő szigonypuskát. Vissza a vízbe, ott is a folyosót követve. Öld meg az útközben elő-elő pofátlankodó búvárokat, majd ússz át a következő szobába. Az alacsony párkányon mássz ki a vízből, és lődd le a két munkást. Ugorj fel a fali kiszögeléshez, aktivizáld a kapcsolót, ami egy hátsó ajtót nyit ki. Menj vissza az előző szobába, ahol néhány búvár és munkás már vár rád. Ölj meg mindenkit, majd az előzőleg kinyitott ajtón át menj a következő terembe. A kapcsolóval aktivizálj egy darut, melyre ugorva átjuthatsz a túloldalra. A sarokban mássz fel a ládára, a falon egy kapcsolót találsz, mely az előző búváros teremben érezteti hatását. Menj vissza oda, nyírd ki a munkásokat és kutyáikat, majd mássz le a szoba közepén egy újabb folyosóra. Egy fegyveres és egy lángszórós férfi vár, öld meg őket, majd vedd fel a földről a második áramkör-panelt. Fuss a körfűrészes szobába, illeszd a helyére a panelt, majd mikor a körfűrész leállt, vedd ki alóla a Vörös Kártyát. Menj vissza az előző terembe, a Vörös Kártyával nyisd ki az ajtót, lődd le a pálya legkeményebb ellenfelét (két fegyver van nála), majd követve a folyosót, szaladj át az egyik előző medencés terembe. A földön találsz elsősegély-csomagot, szigonyt, vedd őket magadhoz. A terem másik oldalán egy folyosót követve, balra leereszkedhetsz egy másik szobába, ahol két fegyveres eliminálása után megtalálhatod a harmadik szobrot, az Arany Sárkányt. Ha megvan a szobor, az előző terem medencéjének alján egy tengeralattjárót fedezhetsz fel, mely a következő pályára szállít. Előtte egy kis közjáték, melyben egy tibeti férfi arról hablatyol, hogy neked is el kell menned Tibetbe. Ekkor tűnik fel először a főgonosz, aki egy jól irányzott lövéssel félbeszakítja társalkodó-partnerünket. Mit tehetünk, ússzunk az árral, míg a tengeralattjáró neki nem megy egy sziklának...

40 Fathoms

A pálya rögtön az óceán mélyén kezdődik, s hogy ne legyen túl sok, időd gondolkodni, még egy nagy fehércápával is meg van fűszerezve. Fordulj meg, és kövesd a földön, heverő csomagok vonalát, míg az elsüllyedt hajóroncshoz nem érsz. A vasmacska mögött ússz be a roncsba, használd ki az időt, s végy lélegzetet a légzsákból, ugyanis a cápa régen ehetett, s követ téged. A víz alatt jobbra van egy rés, azon át egy kisebb terembe érsz, onnan ússz balra, egy másik terembe, ahol a padlóhoz közel találsz egy kapcsolót. A kapcsoló a padlón lévő csapóajtót nyitja. Ússz át rajta, s kövesd a folyosót mindaddig, míg el nem érkezel a légzsákig, s ki nem tudsz mászni a vízből. A teremben, a sekély vízben mindenhol ládák úsznak, mássz fel a legalacsonyabbra. Jobbra a padlóhoz közel találsz egy kijáratot, ússz át rajta. Mássz ki a vízből, majd fordulj jobbra. A sötét teremből a ládák tetejéről tudsz a következő szobába érni. Mielőtt azonban elhagynád a termet, aktivizáld a kapcsolót. Ereszkedj le, öld meg a munkást, aki a hátad mögül lép elő (felmerül a kérdés, o meg mit keres itt?). Lépj be a sötét szobába, melynek a közepén egy nagy csapóajtó van. Ne lépj a padló e részére, hanem ugord át, a fal mellett ugyanis megtalálod az első szobrot, a Kő Sárkányt. Ugorj a csapóajtóra úgy, hogy mielőtt leesnél, megkapaszkodhass a szélébe. Húzd fel magad, s lődd le biztonságos távolból a lenti teremben lévő ellenfeleket. Ereszkedj le a legközelebbi lábára, majd a szoba közepén lévő ládáról ugorj az egyik magasabbra, onnan a fali kiszögelésre, ahonnan elhagyhatod a szobát. A következő szobában, bokamagasságban csövek vannak, balra a falon egy kapcsolót találsz. A kapcsoló az ablakok távolságában egy ajtót nyit, mely csak rövid ideig van nyitva. Az ajtó mögött egy lejárót találhatsz, mely a víz alatt a második szoborhoz vezet, a Jáde Sárkányhoz. A tenger tele van mindenféle kreatúrával, inkább kerüld ki őket, minthogy harc közben elfogyjon a levegőd. Mássz vissza a folyosóra, majd az egyik mellékjáraton készülj fel lelkileg a játék talán legbosszantóbb helyzetére. A folyosón időzített lángoló vackok vannak. Szaladj be az egyik sötét járatba, kapaszkodj fel az emeletre, majd a kapcsolóval hatástalanítsd az első két égőt. Körülbelül tíz másodperced van arra, hogy az égőkhöz rohanj, miközben a bokamagasságban lévő csövek akadályoznak. Az égőknél a falon egy kapcsolót találsz, mely egy ajtót nyit ki. Szaladj a nyitott szobába, s kapcsolóval hatástalaníts ideiglenesen az összes égőt. A hátsó két égő mögötti kapcsolóval egy csapóajtót aktivizálhatsz, mely egyenesen az óceán mélyére nyílik. Ugorj a vízbe, öld meg a csattogó fogú halacskát, majd végy egy nagy levegőt, s folytasd az utad. Egy víz alatti folyosóra kerülsz, mely függőeleges, s emeletekből áll. Ússz a harmadik terembe, aktivizáld a kapcsolót, majd ússz a legalsó szintre. Egy kapcsolót találsz, mely a legfelső szinten egy csapóajtót nyit meg. A kapcsoló mellett nem messze egy sötét folyosót pillanthatsz meg, mely a harmadik szoborhoz, az Arany Sárkányhoz vezet. Ússz a legfelső szinten kinyílt ajtóhoz, mire egy terembe érsz, ahol mintha földrengés lett volna (lehet, hogy volt is...), minden össze-vissza van borulva, sziklák szanaszét. A földön találsz egy lyukat, mely egy másik, hasonló terembe vezet. Keresd meg a ládát, és húzd ki. Most már hozzáférsz egy kapcsolóhoz, mely egy kissé átrendezi az előző két szoba rendetlenségét, mintha rádobtad volna az atomot... Most két új feljárót és egy ajtót láthatsz. A jobboldali feljárón mássz vissza az előző emeletre, majd a próbálj eljutni a sziklákon a szoba közepére. Nem messze onnan egy kapcsolót vehetsz észre, mely egy ajtót nyit ki valahol máshol ezen a pályán. Menj vissza az előző terembe, s próbálkozz most a baloldali feljáróval. A szobában maradj a jobboldalon, míg fel nem tudsz jutni egy kiszögelésre, melyről átugorhatsz egy másik platformra, ahol egy kapcsoló vár. Menj vissza az előző, legalsó terembe, kapaszkodj fel az ajtóig, kövesd a folyosót, mely egy szobába vezet. A padlón egy csapóajtó van, amin át a vízbe juthatsz. Öld meg a búvárt, ússz a járat végéig, mássz ki a vízből. Nyírd ki a munkást és a fegyverest. Vedd fel a földön, heverő tartozékokat, majd aktivizáld a falon lévő kapcsolót egy ajtó kinyitásához, mely a következő pályára vezet.

The Wreck of Maria Doria

A szigonypuskával végezz a búvárral, mielőtt felvennéd a földről a szigonyokat. A víz alatti folyosón ússz mindaddig, míg fel nem kapaszkodhatsz a felszínre. Araszolj a kiszögelés szélén, majd ereszkedj le óvatosan. A padló be fog szakadni alattad, ezek után lődd le a munkást és a fegyverest. Húzd ki a mozgatható faládát, ami felfed néhány másik ládát. Told be a sötét folyosóra, majd a másik két láda kihúzásával két folyosót fedhetsz fel. Fordulj meg, majd igyekezz felmászni a szoba jobb sarkában lévő lyukon keresztül a másik szobába. Öld meg a két őrt és vedd fel az első szobrot, a Kő Sárkányt. Menj vissza az elágazásokhoz, majd válaszd a baloldalit. Egy zárt helységbe érkezel. lődd le a két ellenfelet, majd menj vissza az elágazáshoz, ahol most a másik úttal érdemes próbálkozni. A hátsó szoba egy fejre állított bálterem. lődd le az őröket, majd azt, aki az emeleten akrobatikázik. Menj át a termen, mire egy kisebb helységben régi ismerősöddel, az üvegcserepekkel találkozhatsz. A földön lévő lyuk egyik oldalán nincs üveg. Menj oda, lépj hátra, majd szaladj bele a résbe. Az alján is üveg van, századik próbálkozásra talán el tudod kapni a közbenső szintet, ami végén egy kulcs vár. Kifelé nekifutásos ugrással juthatsz ki. A baloldali elágazásnál veheted hasznát a kulcsnak, mely egy üvegajtót nyit ki. Odabent egy másik kapcsolót találsz, mely a hátsó szobában, az emeleten lévő ajtó nyitására szolgál. Mielőtt a bálterembe mennél, az üvegajtót zárd be. A bálterem jobb sarkában egy emelkedőt vehetsz észre a padlón, onnan gyerekjáték felkapaszkodni az emeletre. Kapaszkodó oldalazással juthatsz el a nemrég kinyitott ajtóhoz, de még nem haladj át rajta, hanem kövesd az utat, ugord át a rést, és vedd fel az első áramkör-megszakítót. Menj a nyitott ajtóhoz, mely egy folyosóra vezet, benne egy pár másik ajtóval. Az első, baloldali látszólag egy teljesen üres szobát rejt. Nyisd ki a jobboldali ajtót, majd ereszkedj a padlóra. A mozgatható ládát toszogasd a kapcsoló alá, majd aktivizáld azt. A szobában egy ajtó ki fog nyílni. Menj át rajta, öld meg az őrt, mire egy olyan terembe érsz, ahol elsőnek egy ládát fogsz megpillantani. A padlón lévő ládát told félre, alatta egy rozsdás kulcsot találsz. Térj vissza a folyosóra, majd az üres szobával szembeni ajtót nyisd ki a kulccsal. Két ládát fogsz megpillantani. Az elsőt húzd ki, a másodikat kétszer told meg. Jobbra egy folyosót találsz, melyben a padló egy része leszakad, s ráadásnak néhány guruló hordót is kerülgetned kell. Az a folyosó, ahonnan a hordók legurultak, rejti a második szobrot, a Jáde Sárkányt. Óvatosan közelítsd meg a feljárót, mert maradt még egy pár hordó, amelyik szívesen átgördülne rajtad... Ha megvan a szobor, kövesd a folyosó másik ágát. Öld meg a fegyverest, majd a padló lejáratán keresztül ereszkedj le az alsó szobába, ahol egy hajó lebeg a vízen. A víz alatt, a létra mellett akad egy kapcsoló, mely a hajós szoba felettiben egy időzített ajtót nyit ki. Ha sikerült bejutnod a szobába, találsz egy kapcsolót, majd egy furcsa padlózat következik, két lejtő közötti padlórésben karók vannak. A lejtőkön ugrálva várd meg, míg a rést elzárja egy padlólap, majd a baloldali falon lévő bejáratra kapaszkodj fel. A szobában lévő kapcsoló a hajós terem feletti szoba egyik rejtekajtaját nyitja meg. Szaladj a frisseiben kinyitott terembe, öld meg a két ellenfelet, majd mentsd el a játékot. A következő rész másodpercre kiszámított idegeskedés lesz. A terem két emeletből áll. Te most a felső szinten vagy, a terem közepén egy medence terül el, alján üvegcseréppel. A tennivaló a következő. A baloldali falon találsz egy kapcsolót, mely a jobb oldaladon lévő csapóajtót nyitja meg egy rövid időre. Fusd körbe a termet, hogy a csapóajtón át a lenti emeletre ugorhass. Kövesd az utat, mire egy kapcsolót találsz a falon, mely a hajós szobából engedi le a vizet. Fordulj meg, s vedd fel a sarokban, heverő, második áramkör-megszakítót. Ezzel egy időben a szemközti falnál, megnyílik rövid időre egy másik csapóajtó, melyen keresztül visszamászhatsz az emeletre, s onnan a hajós szobába. Az egyik sarokban egy kerekes ajtót találhatsz, majd a folyosót követve egy terembe érhetsz, melyből egy csapóajtó vezet az elágazásos szobába. Milyen jó, hogy becsuktuk az üvegajtót, most nem kell bejárni a fél világot, hogy a felvehesd a harmadik áramkör-megszakítót. Kapaszkodj fel, majd ereszkedj le a szobába, ahol két fegyveressel kell végezned, hogy visszamehess a pálya elejére, ahol a vízbe ugorva, s a folyosót követve egy kapcsolót pillanthatsz meg. Egy másik padlónyílás tárul fel. Mássz ki, lődd le a munkást, az őrt és főnököt. A három áramkör-megszakítóval megállíthatod a padló-égőket, majd a ládát az emeleti bejárat alá húzva felkapaszkodhatsz rá, s áthaladhatsz az ajtón. Egy munkás áll az utadba, halála után a sarokban lévő kapcsolóval egy ajtót nyithatsz meg. Ugorj át a csöveken, hogy elérd az új területet. Kövesd az átjárót, majd lődd le a földön lévő lyukból kíváncsiskodva előúszó halat. A sötét folyosó balra, egy munkáshoz vezet. Vess egy pillantást a kabinkulcsra, mely elég messze, az óceán fenekén hever. Az ablakoktól nem messze egy kerekes ajtót találsz, mögötte egy kapcsolót, mely a túloldalon, egy időzített ajtó nyitását szolgálja. Szaladj át oda, told el a ládát, mire mögötte egy csomag fény-rudat és egy kapcsolót találhatsz, mely az egyik mellékjárat végén, a padlón lévő csapóajtót nyitja. A csapóajtón át ugorj a vízbe, majd várd meg, míg a tengeri herkentyűk, cápák és miegyebek szépen köréd sereglenek. Ezt követően, mint az állat, ússz arra helyre, melyet az ablakból láttál, ahol a kabinkulcs hever. Ha megvan, menj vissza a bejárathoz, mássz ki a vízből, és spékeld meg ólommal a lyuk környékén lévő halakat. Haláluk után ugorj ismét a vízbe, majd az ellenkező irányt követve, mint amelyik a kulcshoz vezetett, keresd meg az egyik barlangba rejtett harmadik szobrot, az Arany Sárkányt. Vissza a roncsba, majd balra keresd fel a kabint, ahová a kulccsal juthatsz be. A kapcsolóval aktivizálj egy kinti csapóajtót. Odakint ugorj a lyukba, majd a mozgatható ládát told meg. Kapaszkodj fel rá, hogy elérj egy kapcsolót, mely a kabin egy rejtekajtaját nyitja meg. Menj vissza a kabinba, kövesd a folyosót, mely egy másik szobába vezet. Jobbra, a földön egy lyukat vehetsz észre, ugorj bele, majd fuss egészen a medence széléig. Mielőtt a vízbe ugranál, nyírd ki az őrt és a főnököt. A vízben, lesben álló búvárt is megszórhatod, majd keresd fel a sötét alagutat, ugyanis a végén egy M16-os mosolyog feléd. A vízben nyírd ki a másik búvárt, majd a medence fenekén lévő hordók mögött ússz át a következő pályára...

The Living Quarters

A víz alatt ússz a bejárat bal oldalára, majd a kapcsolóval nyisd ki a fenti csapóajtót. Ússz felé, kerüld el a murénát, majd mássz ki a vízből. Az érkezésedre előjövő munkást lődd le, majd keresd meg a falon lévő kapcsolót. A gépterem másik oldalán találsz egy folyosót. Szaladj át rajta, de vigyázz, mert néhány hordót ki kell majd kerülnöd. lődd le a fegyvereseket, Majd szaladj a rámpa végére. Az egyik oldalon egy rést láthatsz a falon. Ugorj át, kapaszkodj meg, majd araszolgass jobbra mindaddig, míg fel nem húzhatod magad. A résben egy kapcsoló vár, mely néhány padlóégőt kapcsol ki. Balra egy bejárat egy másik kapcsolóhoz vezet. Aktivizáld, majd a lyukon keresztül fuss vissza a gépterembe. Ugorj fel, s kapd el az első dugattyút. Öld meg az őrt, majd nekifutásból ugorj jobbra, ahol megtalálod az első szobrot, a Kő Sárkányt. Ugorj vissza a dugattyúra, majd ugorj a járatba, ahol az előbb az őrt láthattad. Kövesd a folyosót, addig, míg egy ládát nem találsz. Told meg, mire feltűnik egy másik láda. Told meg még kétszer az elsőt, majd miután már lesz helyed, told meg a másodikat is. Ugorj le a lyukba, mire egy kapcsolót találhatsz. Aktivizáld, majd ugorj vissza a ládás szobába. Térj vissza a gépterembe, s a dugattyúkon ugrálva menj a terem túloldalára. A dugattyúk új pozíciója révén lehetőség van az utolsóról egy kiszögelésre ugrani. Kapaszkodj meg, majd a kapcsolóval nyisd meg a padló-égős szobát. Menj az égős szobába, majd a kapcsolóval nyiss meg egy másik kijáratot. Ússz át az ajtón, öld meg a búvárt, majd a folyosót követve térj balra. A barlang bal oldalán egy óriás muréna vár, azzal az idegesítő szokásával, hogy elkap, és nem ereszt, úgyhogy próbáld kikerülni. Aktivizáld a kapcsolót, majd a nyitott csapóajtón mássz ki a vízből. Öld meg a csapóajtónál álldogáló őrt, majd a kapcsolóval nyissd meg a másik terembe, vezető ajtót. Odabent két kapcsolót, az emelvény alatt némi üveget és fali csapó-platformot láthatsz. Na mármost. Aktivizáld az első kapcsolót, ugorj balra, aktivizáld a második kapcsolót, az End gombbal fordulj meg, nekifutásból ugorj a fali csapó-platformra, kapaszkodj meg, majd araszolj el jobbra. Vigyázz a platformok csak egy ideig nyújtanak biztos támpontot, utána lecsapódnak. Jobbra egy kapcsolót találsz a fali bemélyedésben, mely egy csapóajtót nyit ki a padlón. Fordulj az alacsonyabb rész felé, majd ugrások sorozata után kapaszkodj meg a kiszögelésben. Egy légvezeték hálózathoz érsz. A cső szélét elkapva elaraszolhatsz a középső részre, ahol felhúzva magad, felugorhatsz a középső, függőleges csatornába. Követve a „folyosót", átjuthatsz a terem túloldalára, ahol a csöveket kövesd mindaddig, míg fel nem kapaszkodhatsz egy fali kiszögelésre. A következő szobában öld meg a munkást (Azért írok folyton munkást, mert annak néz ki, egy franciakulcs a fegyvere. Fegyverest a lőfegyverrel rendelkező munkásra írok.), Lejjebb megtalálod a második szobrot, az Arany Sárkányt. Sajna üvegcserepek védik, nem lesz egyszerű megszerezned. Ugorj előre, majd kapaszkodj meg a fenti szintben. Mássz fel, majd helység sarkában menj a leszakadó padlórészhez. Ess le, vedd fel a szobrot, majd sétálj az üveg közé, ahonnan felkapaszkodhatsz a hallba. Folytasd az utad, ereszkedj le, majd a nyílásban megjelenő barakudát öld meg. A járat az óceánba vezet, annak mélyén megleled valahol a harmadik szobrot, a Jáde Sárkányt. A szobában, ahol most vagy, egy pár lejtős tetejű oszlop áll. Húzódzkodj fel az ablak mellettire, majd ugorj át a szemben állóra, s kapaszkodj meg. Araszolj balra, míg fel nem kapaszkodhatsz. Odafent egy folyosóba botolhatsz, mely egy színházterembe vezet. Ölj meg mindenkit, aki az utadba áll, majd ereszkedj le a szoba átellenes részén lévő törésbe. Told el a dobozt, alatta megtalálod a színház kulcsát. Told vissza, kapaszkodj fel rá, s nyírd ki a főnököt, akit eddig elkerültél. A lépcsőn át menj a színházba, használd a kulcsot, majd öt, vagy hat ember eliminálása után kapaszkodj fel a páholyba. A páholyból egy folyosó vezet ki, végén üvegcserepek, és egy kapcsoló. Aktivizáld, majd szaladj vissza abba a szobába, ahol a kulcsot találtad. Amint te is észrevehetted, az előző rés, ahol a ládát tologattad, tele van vízzel. Ugorj bele, majd a szemközti üvegajtónál mássz ki belőle. Irány a fedélzet...

On the Deck

A pálya kezdetén rögtön két fegyveressel kell megküzdened. Az egyiknél lángszóró van, de nem messze jobbra találhatsz egy gránátvetőt. Fordulj vissza, ugorj a vízbe, majd ússz jobbra. Mássz ki a sekély vízből, majd öld meg a barakudát. Balra találsz egy kiszögelést, melyen egy acélkulcs vár. Ugorj vissza, fordulj balra, majd ússz a sziklák közti résbe. Ússz jobbra, majd balra, míg fel nem kapaszkodhatsz egy kiszögelésre, melyen meg kell küzdened egy munkással. Egy óriási propeller van az útban, majd később foglalkozunk vele, inkább haladj jobbra, míg egy lángszórós mukiba nem ütközöl. Nem messze tőle egy csapóajtó van a földön, mely zsákutcába torkoll. Menj ki, majd keresd meg a helyet, ahol három, vagy négy faládát pillanthatsz meg. Kapaszkodj meg az elsőben, majd told meg a legfelső ládát. Ereszkedj le, és húzd ki az első ládát, menj mögé, és tolj rajta egyet. Ha minden igaz, hozzáférsz egy harmadik dobozhoz, mely egy ajtót takar. Használd az acélkulcsot, majd ugorj a szobában lévő vízbe. Ússz jobbra, s aktivizáld a kapcsolót, mely az előbbi zsákutcából nyit meg egy csapóajtót. Odakint akad még egy-két fickó, akivel végezned kell, mielőtt a zsákutcába mehetnél. A létrán felmászva egy folyosót találhatsz, mely végül a nagy propeller mögé vezet. Ugorj a vízbe, nyírj ki két búvárt. Balra, az úszó platform mögött, a hínárok között megtalálhatod az első szobrot, a Kő Sárkányt. Ússz balra, míg egy, a falban lévő réshez nem érsz. A barakudát öld meg, mássz ki a vízből, kövesd az alagutat, majd az elágazásnál válaszd a baloldali átjárót. Mielőtt leereszkednél a földbe vágott lyukon, töltsd fel 100%-ra életerőd. Ugorj el, mire a tóban úszó platformra érkezel. A láda tetején találsz egy kulcsot. Várd meg, míg a három cápa előmerészkedik, s a szárazföldről ölj meg kettőt. A harmadik „elszalad". Ugorj a vízbe, s ússz megint balra, a fal réséhez. A harmadik cápa ott vár, de mikor átúszol a résen, o beszorul (nálam legalábbis beszorult... lehet, hogy ez nem általános). Végezz vele, mielőtt megragad. Az átjárón szaladj előre mindaddig, míg el nem éred a fedélzet felső részét. A fedélzeten egy kis medencét találsz, amit egy lángszórós mókus őriz. Öld meg, majd küzdj meg a medencében lakó búvárral is. A rövidke folyosót követve keresd meg a második szobrot, az Arany Sárkányt. Mássz ki, majd keresd fel azt a helyet, ahol a gránátvetőt találtad. (ki emlékszik már rá?) Nekifutásból ugorj a lejjebb lévő platformra, majd onnan a szemköztire, onnan a narancssárga tetőre. Menj jobbra, míg alant meg nem pillantod a nemrégiben tologatott ládás részt. Kapaszkodj meg a tető szélében, s araszolj el addig, míg eleresztve a tetőt meg nem kapaszkodhatsz egy résbe a falon. Onnan nekifutásból a barlang egyik résébe ugorhatsz. Kövesd a járatot, öld meg a munkást. Hagyd el a barlangot, majd ugorj át a tetőre. Szaladj a közepére, ugorj át a völgyön, majd keresd meg a csapóajtót. Öld meg a munkást. Az automatikusan kinyíló ajtó mögött egy ládára lelhetsz, melyet eltolva egy kapcsolót találhatsz, ami a felső fedélzeten egy ajtó kinyitására szolgál. Menj ki, fel és jobbra, nemsokára találsz egy kulcslyukat, melybe illek a nálad lévő kulcs. Egy sötét szobába érsz, melyben két sor leszakadó padló vár. Mögötte egy szilárd részen egy kapcsolót lelsz. Aktivizáld, majd nyírd ki a bejáratnál várakozó őrt. Kövesd a járatot, míg a padlón egy lyukhoz nem érsz. Ide-oda, végül megtalálhatod a Raktár Kulcsot. Menj vissza a narancssárga tetőre, ahonnan jobbra - már előbb észrevehetted - a barlangrést elkapva, s az üvegcserepeken átsétálva megszerezheted a harmadik szobrot, a Jáde Sárkányt. Hagyd el a barlangot (ha leesel, véged), majd küzd meg a két lángszórós fickóval. Az utat követve elérhetsz a Raktárhoz, amit a nemrégiben megszerzett kulccsal nyithatsz meg. Odabent egy ősi szobrocskát találhatsz... Ez után ismét egy kis közjáték: Lara beüzemeli a repülőgépet, s Tibet felé veszi az irányt. A leszállás nem nagyon akar összejönni, ezért kénytelen az ejtőernyővel a gép robbanása előtt kiszállni...

The Tibetian Foothills - The Highlands
Kövesd az utat, lődd le a sast, majd a következő térségen ugorj el a hógörgeteg elől. Ugorj át a jégfalon, majd kövesd a jobboldali alagutat, míg ki nem érsz a szabad levegőre. Szemben, a kanyon mögött egy kis házikót láthatsz, előtte egy motoros szánt. Igen... oda kéne valahogy eljutni. lődd le a sast, fordulj meg, ugorj le, s kapaszkodj meg a szikla szélében. Ereszkedj le az alsó platformra, majd menj be a folyosóra. A plafonról időnként néhány erőteljesebb jégcsap igyekszik a fejedre esni (mint az Operaházban a homokzsákok), próbáld meg kikerülni... Az alagútban találsz egy medencét. Menj bele, mire egy pár jégcsap fog leszakadni a plafonról. A folyosó végéről nekifutásból ugorj a szemközti jégfalra, majd mássz fel rajta. Az alagút végéről ugorj a vízbe, majd ússz balra, egészen a végéig, ahol egy alacsonyabb sziklán kimászhatsz. Egy-két szikla, s egyből feljuthatsz a kanyon falán. A házikót két zsoldos őrzi, ezeket rendkívül utálom, ugyanis kiszámoltam, 50 lövés kell ahhoz, hogy meghaljanak. Jobbra egy résben megtalálhatod az első szobrot, a Kő Sárkányt. Szállj fel a szánra, majd indulj el a nagy barlangbejárat irányába. A széles alagútban feltűnő zsoldoson nyugodtan hajts át, o is ezt tenné a helyedben. Az út vége egy nagyobb teremféle, melyben körbe rámpák vannak. A bal sarokban felhajthatsz az egyikre. lődd le a feltűnő párducokat, majd óvatosan tégy a szánnal a fal mellett egy 270 fokos kört, míg meg nem pillantasz szemben egy magasabban lévő barlangbejáratot, melynek szájában egy sziklatömb áll. A játék egyik legnehezebb része következik, a rámpáról a sziklatömb és a barlang bal oldala között lévő résen kell átugranod. Ha melléhajtasz, a szán a zuhanástól felrobban. Úgy a századik próbálkozásra sikerül a pixelre kiszámított résbe betalálni... A termet, ahová jutottál, egy szélesebb rés szeli ketté. Azért kellett ide szánnal érkezni, mert csak ezzel tudod ezt a távolságot átrepülni. Ha sikerült, fordulj balra, s hajts az elágazásig. Szállj le a szánról, majd válaszd a jobboldali folyosót. Vedd fel a gránátokat, mássz fel a létrán, aktivizáld a kapcsolót. Menj vissza az elágazáshoz, s útközben lődd le a zsoldosokat. Szállj fel a szánra, majd válaszd a baloldali járatot. Hagyd a motoros szánt a barlangbejáratnál, ezt követően öld meg a feltűnő zsoldosokat. Menj tovább a járatban, majd ugorj a falban lévő repedést elkapva jobbra. Húzd fel magad, a másik oldalon ereszkedj le, s vedd fel a második szobrot, a Jáde Sárkányt. Menj vissza a szánhoz, s lődd le a párducokat a nagy ugrás előtt. Hajts fel a rámpára, s ha sikerül a túloldalon egy darabban landolni, fordulj balra. Kerüld ki a lezúduló hó-görgetegeket, majd hajts a következő barlangba. Szállj le a szánról, s indulj rövid felfedezőútra. Balra találsz egy járatot, benne egy kapcsolót egy kapu, s mögötte egy létrát. Mássz le az alattad lévő barlangba, s vedd fel a kulcsot. Az egyik jégtábla mögül egy zsoldos ugrik elő, lődd le, majd vedd kezelésbe a három párducot. Menj vissza a szánhoz, s hajts a következő barlangba. Jobbra egy hó-omlásra figyelmeztető táblát, vehetsz észre, jobbra egy kulcslyuk van. A kulccsal egy összekötő-hidat aktivizálhatsz. Hajts fel rá, majd kerüld ki a hó-görgeteget. A földszinten a görgeteg egy másik kulcsot tár fel, amit viszont egy igen erős ellenfél véd, egy zsoldos, akinek gépfegyverrel felszerelt motoros szánja van. Nagyon nehéz végezni vele, de nem lehetetlen. Tehetsz egy kört a szánjával, de bármilyen csábító, nem alkalmas a visszafele útra, úgyhogy szállj fel inkább a sajátodra. Hajts vissza az alagutakon és rámpákon egészen a házikóig, amit a nemrég szerzett kulccsal nyithatsz meg. A házban egy kapcsolót találhatsz, mely a nem messze lévő ajtót nyitja. Mögüle egy pár zsoldos lép elő, várd be őket a házikó bejáratánál. Haladj át a nyitott ajtón, majd a legközelebbi létrán mássz fel. Ugrálj el a hó-görgetegek elől, s szerezd meg az utolsó szobrot, az Arany Sárkányt. Mássz vissza a főfolyosóra, majd szaladj a hatalmas alagút végére. A messzeségből két motorizált zsoldos fog feltűnni, nem ecsetelem milyen nehéz végezni velük. Ha meghaltak, hajts a barlang végbe, s keresd meg a mozdítható kockát a falban. Húzd ki, végezz a feltűnő zsoldosokkal, majd szaladj jobbra. Egy völgyszerűséget pillanthatsz meg. Egy lejjebbi szinten egy zsoldos vár. A lényeg az, hogy épségben leérj a völgy aljára. Ússz át a vízen a túloldalra, majd kapaszkodj fel az egyik sziklára, ahonnan egy folyosó vezet a következő pályára...

The Convent of Barkhang

Egy nagy adag zsoldos vár a templom előtt. Mielőtt harcba bocsátkoznál, hagyd, hogy a szerzetesek - akik utálják a zsoldosokat - elintézzék őket helyetted. Ha nem bántod a tibetieket, ok sem fognak megtámadni... egyelőre. Ha támadóid meghaltak, fordulj balra, s mássz fel a létrán. lődd le a madarat, ugorj jobbra, majd balra, míg ki nem érsz egy platformra, mely egy sziklacsoportosuláshoz vezet. A sziklákról próbálj a kolostor emeletére érni, ahonnan az épületbe az ablak kilövésével juthatsz. Balra egy szerzetesbe botolhatsz, nem kell vele törődni. A másik ablakon egy zsoldos ugrik be, mutasd be a tibetinek, Menj vissza a hallba, s fordulj balra. Mássz fel a létrán, mire a főterem emeletére juthatsz, ahol megtalálod a Főterem Kulcsát. Innentől nem nagyon maradnak barátságosak a szerzetesek, így készülj fel mindenre. Kövesd a folyosót, kerüld, el a legördülő tömböket, majd keresd meg a mozgatható ládát ott, ahonnan a második tömb jött. Told meg, majd menj a medencéhez, s ugorj bele. A baloldalon találsz egy alagutat, mely egy folyosóra vezet, ahol néhány acélajtó ki-be csapódik. Számítsd ki a futás hosszát, s haladj át az ajtókon, míg egy létrához nem érsz. Mássz fel rajta, egy szobába érsz, ahol az egyik szerzetes épp egy zsoldossal hadakozik. A túlélővel gondoskodj, majd vedd magadhoz az első Imatekercset. A tekercshez egy kis ugra-bugrával juthatsz, mely egy pár padló-égőn átvezet. Menj vissza a főterembe a galérián keresztül. Három szerzetessel fogsz találkozni, míg a kulccsal megnyithatod a további utat. Egy pap és két szerzetes segít a zsoldosok elleni harcban, de ne hagyj tanúkat. Menj jobbra, majd a folyosó végén balra. Jól kiszámított ugrásokkal kerüld ki a bokamagasságban lévő pengéket, majd a baloldali ajtón betérve szerezd meg a kulcsot, melyet egy szerzetes őriz. A hall folyosóján térj balra, míg meg nem találod a kulcslyukat, melybe passzol a kulcs. Keresd meg a tető Kulcsot, majd menj arra a folyosóra, ahol bejöttél a kolostorba. Egy elágazás egy terembe vezet, ahol két körpenge közlekedik jobbra-balra. Kerüld ki őket, majd szaladj a szoba bal sarkába. A kulccsal megnyithatod a további utat, mely egy folyosóban végződik. Az út végén egy tér vár. Az aranyszobrok mögött egy kapcsolót találsz, mely rövid időre kikapcsolja a padló-égőket. Sietve ugrálj át az égők felett, mielőtt ismét beindulnának. Balra egy kisebb tért találhatsz, ne foglalkozz a szerzetesekkel, inkább mássz fel a létrán. Mire felérkezel, megérkezik egy pár zsoldos is, akiknek a figyelmét lekötik a tibetiek. Az erőnyerővel küzdj meg a biztonságos magasból, majd ereszkedj le a földszintre. Haladj tovább a folyosón, míg egy főtérhez nem érsz, ahol egy kapcsolót találsz. A kapcsoló egy csapóajtót nyit meg, amin át leereszkedve egy kisebb szobába érkezhetsz. Az egyik oldalon egy üvegfallal védett termet pillanthatsz meg. lődd be az üveget, majd vedd fel az ott lévő két drágakövet. A fal mellett állólétrán mássz ki a kis teremből. A főtéren az aranyszobrok között egy ajtószerűség vár, ami egy drágakővel nyitható. Odabent egy mozgatható tömböt találsz, amit kétszer meg kell húznod, hogy megszerezhesd a Második Imatekercset (már csak hármat kell megtalálni...). Menj vissza a főterembe, ahol a nagy szobor van, majd válaszd a pengés szobától balra nyíló átjárót, mely a szobor fejével egy vonalba vezet. Ugorj át a szobor bicepszére, onnan a fejére, majd a jobb kezéről a fali kiszögelésre, ahol egy szerkezetet találhatsz. A szerkezet a beléhelyezett drágakővel egy csapóajtót nyit ki nem messze, de mielőtt odamennél, a szobor fejéről ereszkedj le a háta mögé, ahol megtalálod az első bonusz-szobrot, az Arany Sárkányt. Menj a főterembe, intézd el a szerzetest, majd a jobboldali átjárón keresd meg a hordókkal teli szobát. Odabent egy tibeti vár. Ha végeztél vele, tologasd a ládákat mindaddig, míg meg nem találod a szigonyokat. Hagyd el a termet, s a folyosón kaszabold le a három szerzetest. Balra egy szobát találsz, mely jelenleg egy nagy medenceként funkcionál. A víz alatt egy bejáróban megtalálod a második szobrot, a Kő Sárkányt. Ússz vissza a felszínre, majd keresd meg a csapóajtót, melyet nemrég nyitottál meg a drágakővel. Kövesd a folyosót, míg egy kapcsolót nem találsz, mely egy kisebb szobába enged betekintést. A mozgatható ládát tologasd a kis csermelyre, ez úgymond leereszti az előző medence vizét. Keresd fel a száraz-medencét, majd told el az egyik oszlopot, mely a Harmadik Imatekercset rejtette. A nagy hallból kivezető folyosó végén balra a játék egyik leggonoszabb része, következik, ami nagyon hasonlít az alacsony költségvetésű hongkongi filmek kiképző részleteire. A padlón égő, a levegőben két szöges inga, mögötte körpenge, s mindezt szorozd meg kettővel. A padló-égő előtti panelre lépve rövid időre szüneteltethetjük a lángok kitörését. Ereszkedj le a föld alatti járatba, mely a szöges ingáknál kezdődik, majd a folyosó végén mássz ki belőle. Kerüld ki a körpengét, majd ismét ereszkedj le a szöges ingák alatt, kezdődő járatba. A végén mássz ki a jobboldalon. Kerüld ki a körpengét, majd a szobában keresd meg a kulcsot. Ha meg akarod szerezni a harmadik szobrot is, akkor kövesd a körpenge útvonalát, majd a pengét az útközben lévő beugrókba sietve kerüld ki. A folyosó végén három csapkolódó acélajtó vár, mögöttük a Jáde Sárkány. Ajtó kivár, penge elkerül, alagút le, inga elől elszalad, hipp-hopp a főterembe érhetünk. A teremben néhány zsoldos van, nincs mit tenni, lődd le őket. A baloldalon lévő kulcslyukba passzol a nemrég megszerzett kulcs. Mássz fel a létrán, majd keresd meg a kapcsolót, mely a főteremben egy duplaajtót nyit meg, mögüle egy pár zsoldos ront be a szobába. Végezz velük, majd fordulj balra, ahonnan egy járat vezet a szabad ég alá, a sziklák közé. A tömbök mögött balra, egy létrát találhatsz. Mássz fel rajta, majd fordulj a függőhíd felé. lődd le a sasokat és a zsoldosokat, majd szaladj át a hídon. Egy kisebb térre érkezhetsz, ahol meg kell küzdened egy hollóval, ezek után a fali kiszögelésről ugorj át a kis kápolna tetejére. A csapóajtón át ereszkedj le a kápolnába, ahol megtalálod a Negyedik Imatekercset. Az ajtó mellett lévő kapcsoló segítségével hagyhatod el a termet. Egy pár perc szaladgálás után elérkezhetsz abba a szobába, ahol a szigonyokat találtad a ládák tologatása után. Kövesd a benti folyosót, ugord át a padlón lévő csapóajtót, ha nem akarsz szétplaccsanni a lyuk alján. A járat egyik elágazása egy üvegablakhoz vezet, de mielőtt odaérnél, három, vagy négy zsoldos veti rád magát. Ezt lehetőleg nem várd meg, hanem az ablakból ereszkedj le a belső udvarba, ahol nem jobb a helyzet, ott ugyancsak meghatározhatatlan számú szerzetes feni rád a fogát. Szaladj jobbra a kapcsolóhoz, s nyisd meg az utat a zsoldosok előtt, hagy ismerkedjenek meg a tibeti harcmodorral. Az erőnyerőt intézd el te, majd menj a terem jobb sarkában lévő létrához. Mássz fel a torony legtetejére, mire megszerezheted az Ötödik Imatekercset. Ha megvan mind az öt tekercs, szaladj a főterembe, majd a nagy szobor mögötti Imatekercs Terembe. Ha jól figyelsz, láthatod, hogy öt tekercs hiányzik a falról. Egészítsd ki a sort, majd menj át a megnyíló ajtón, mely egy szobába vezet. A szfinx szobrot helyezd az aranytábla közepébe, mely egy kijáratot nyit meg, mely a következő pályára vezet...

The Catacombs of Talion

Szaladj a lépcsők felé, kapaszkodj fel a fal repedésébe, majd araszolj el addig, míg fel nem húzhatod magad. Vedd fel az első szobrot, a Kő Sárkányt. Menj vissza, s ereszkedj le a létrán. Öld meg az első jetit, majd aktivizáld a szoba végében lévő kapcsolót. Mássz vissza a létrán, majd egy hátra szaltóval ugorj a mögötted lévő platformra, ahol egy leopárd vár. Nyírd ki, majd végezz a nagy barlangból előbújó zsoldosokkal. Ha jobban körülnézel a helyszínen, néhány leopárddal növelheted vadászzsákmányod. A bejárattól balra eső sarokba szaladj be. Vigyázz, a padló leszakad alattad, s odalent karók várnak. Nekifutásból ugorj előre, s kapd el a létrát. Mássz fel a tetejére, majd ugorj hátra. Oldalazó ugrással próbálj a hótömbök közé bekerülni. Aktivizáld a kapcsolót, majd fordulj balra. Fuss a lejtőn, mögötted a legördülő hótömbökkel mindaddig, míg az utolsó pillanatban fel nem kapaszkodhatsz a felsőbb platformra, melynek több előnye van, egyrészt kikerülheted a hógörgeteget, másrészt a lábad előtt hever a tibeti Halálmaszk. Vedd fel, majd ereszkedj le a barlang földszintjére. Menj a középen lévő medencéhez, amiből az előbb engedted le a vizet. Középen egy csapóajtót találsz, ereszkedj le rajta óvatosan, ugyanis a padlón néhol karók állnak ki a földből. A folyosó végén találsz egy ajtót, melyet a Maszk nyit. A legördülő hótömböket a baloldali sziklára ugrással, kerülheted ki a legkönnyebben. A feltűnő négy leopárdot öld meg, majd Egy újabb hógörgeteg vár, s ha sikerül elkerülni, jobbra keresd meg a létrát. Odafent néhány gránátot találsz, valamint egy ajtót, melyhez egy másik Maszk szükségeltetik. Vissza a falon lévő repedéshez. A résnél négy leopárddal kell megküzdened. A gleccser mellett további leopárdok várnak. Haláluk után irány a baloldalon lévő szikla. Mögötte egy medencét találsz. Ugorj a vízbe, s keresd meg a második Halálmaszkot. Ússz vissza, a létránál váró zsoldosokkal végezz, majd futás arra a helyre, ahol a Maszkot használhatod. Egy roppant sötét terembe érsz, ahol - nem kell megijedni - négy bezárt jeti hörög összevissza. Gyújts pilácsot, majd az emeleti rácsok mentén keresd meg a kapcsolót, mely a rácsokat felemeli. Ne menj át a rácsokon, kintről intézd el a jetiket, majd a sarokban lévő kőtömböt az egyik rács alá ráncigálva biztosítsd, a kifelé vezető utat. A rácsok, amint áthaladsz alattuk bezáródnak. Szerencsére a kőtömb megakadályozza őket ebben. A rácsok mögötti szobában egy kapcsolót találsz. Hagyd el a szobát, majd nézz szembe a

Hozzászólások
Még nem küldtek hozzászólást
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Értékelés
Csak regisztrált tagok értékelhetnek

Jelentkezz be vagy regisztrálj

Még nem értékelték
Szerkesztők
Az oldalt szerkesztik Romulus és Ting
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése
INSERT command denied to user 'alltombraider'@'88.151.96.4' for table 'fusion_online'
Felhasználók
  Online vendégek: 0

  Online tagok: 0

  Regisztráltak: 19
  Legújabb tag: Mike
Ki hol van?
Felhasználó Hol?
Nincs online tag.
Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezni

NeaL 
19:02
ting ez komoly?

21:48
Tudom,most nagyon nehéz,de ki kell tartani,az emlékeinkben ott él továbbra is...

Ting 
11:33
Nehéz lesz nélküle. Nagyon nehéz. Frown

10:10
Őszinte részvétem családjának,baráta
inak... Nyugodj Békében Romulus!

Ting 
21:42
Nyugodj békében Romulus! Sad

All Tomb Raider Banner
AllTombRaider
Random And Fun
R and F
 
image image

90,485 egyedi látogató